FREDAGS SUSHI.

Ja men världens längsta fredag i dag?! Personalmöte i morse och så en kaosig butik där jag aldrig känner mig tillräcklig. Jag älskar ju mitt jobb, men ibland är vissa dagar tuffare än andra. Avslutade dagen med att cykla förbi Sushi Yama på Stortorget och köpte med 11 bitar hem  Börjar 08.00 i morgon igen, så jag ska försöka sova vid 22.00 hur nu det ska gå med min grannes dåliga musik och detta (härliga) ljuset 😉 Well, jag ska inte klaga- ÄNTLIGEN är det varmt och skönt!

So long babes!

eveveve

Kommentera

