FREDAGENS!

Det är KUL med outfitbilder! När jag surfar runt bland alla de bloggar jag läser så slår det banne mig aldrig fel- outfitbilder ÄR ALLTID roligast att kolla på. Inspiration till tusen! MEN att inte förglömma är hur SEGT det är när folk väljer att inte skriva vart kläderna kommer ifrån- varför struntar man i det? Verka lite mystisk ellahh?! Sååååå nu har jag redigerat en hel drös med bilder tagna av mig själv i min numera välkänd IKEA-garderob 😉 Måste få ändan ur och ta bättre bilder, tills dess får detta duga  Bättre dessa än inga. Tjooobre!

I fredags hade vi sommar-tema på jobbet. Och jag hade på mig min fina vita klänning som kommer från just H&M och vår Everyday-avdelning, kostade 299:- (tror jag). Hårbandet är gammalt från Thailand men vi har maaaaassa fina på jobbet just nu om man är sugen!

IMG_0852IMG_0871 IMG_0867 IMG_0866

IMG_0865

One thought on “FREDAGENS!

Kommentera

