H&M – ALWAYS ON MY LIPS.

OM vi här i Örebro får in det här ASFETA mobilskalet kommer jag dirr överge mitt spegelskal. That’s 4 sure. För övrigt verkar inköparna eller design, eller vilka det nu än är på huvudkontoren, fått lite dille för pussmunnar. Mer kärlek och glädje till folket yeeeeeeey!

OM 2. Tycker man det är roligt att se vad som komma skall hos H&M tycker jag man ska besöka press-sidan, och emellanåt spana in bilder här. Jätteroligt om man är intresserad! Shit aaaaaaaaaaalltså, jag tycker verkligen om mitt jobb 

hmläpparBallerinaskorna är inte pjåkiga de heller, kan nog pigga upp en trött outfit 😉

 

Kommentera

