WHEN PRINTZ TAKES OVER.

När Evelinas hjärna går nuts och inspirationen flödar (eller ganska tryter vad vet jag) så matchar jag leopard och pussmunnar med lite army och så snyggaste skinnjackan. Herreguuuuuud så understimulerad jag är emellanåt. Emmis tyckte att den knalliga SBT-väskan var som pricken över i:et haha.. I totally agree. Som tur var var den bara ett fraktmedel för min handduk och baddräkt. Dögött att simma efter jobbet, lååååånga samtal med syrra och bästis och nu ska jag krypa ner i min sköna säng, läsa senaste numret av ELLE och fundera på vilka crazy kläder jag kan kombinera i morgon 😀 Gonatt readers!

jgcjhgc

bild-146

 

 

3 thoughts on “WHEN PRINTZ TAKES OVER.

  1. Jag tycker du är helt underbar, så sjukt inspirerande och ärlig! Dessutom verkar du alltid så glad när man är inne på h&m! Fortsätt att vara den du är, du är grym och inspirerar! Kram

    • Hej!! Åhhh så otroligt glad jag blir nu!! Tack tack tack! Jag strålade nog lite extra på jobbet igår efter att jag sett din snälla kommentar 😀 Ha en underbar dag! Kram E

Kommentera

