#ÖREBROBLACKKNIGHTS

Det står om min lillebror Max Gunnarsson nummer 70 i dagen Nerikes Allehanda 😀 Hur coolt? Numera kallad ”monstret”. Storasyster kan ju inte alls ta åt sig äran så att säga att man är stolt kan ju låta fel, men fyibänken vad STOLT jag är över att det är min lillebror som är duktig! Ja, nu har han ju inte fått spela ännu, men när det är dags så är jag säker på att han kommer göra det med bravu! Och förväntningarna är skyhöga. Vi alla vet ju att han kan prestera, men i högsta ligan, med de bästa i Sverige, det är något stort.

Tills det är dags för min lille knutte 16-åringen att få gå ut på plan så hänger jag på Behrn arena här i Örebro på lördagarna tillsammans med min kusin (mitten av översta kortet) och spanar in alla andra spelar (de går INTE av för hackor kan jag lova OMG) och spelet! Himla kul med Amerikansk fotboll! 

IMG_1048IMG_1045 IMG_1034 IMG_1036

Kommentera

