DAGENS MORGONAKTIVITET..

…Bestod av en låååång morgonprommis, superskönt. Dock hade jag ingen plan på vart jag skulle gå att tillslut var jag så långt hemifrån att jag knappt visste vart jag var 😛 Eller klart jag visste, men det var hiiiiimla långt hem och min mage kurrade deluxe! Så jag smet in på Stadium Outlet och kom ut med en påse. OMG- häromdagens lärdomar till mig själv går sådär va. Bra skor att jobba i till 1/2 priset och SUPERSNYGGA i lila! Visar er senare  Nu ska jag hopppa på hojen och åka till min kusin och planera dop. Talk later! 

Ps. I morse dammade jag av min Ray ban aviator, tycker de är på gränsen till för stora i mitt lilla face, men det är skönt ljus i dem. Så vi ba kör.

IMG_1059 IMG_1058

IMG_1055

Kommentera

