SUR TRÖTT TJEJ! HEJ!

Redan igår kände jag mig helt mosig i huvudet. Tog 2 alvedon och tryckte frukt. Det kändes bättre. Vaknade i morse och kände direkt ”Oh noooooooooooooo!!” bläbläblääää- som ett litet barn. Mer piller, kaffe, inställningspepp. Men tillslut gick det inte. Att gå runt på H&M och le konstant och säga hejhej, här är dina bricka, ååhhh har du 5 plagg, tack tack snälla, ha en bra daaaaaaaaaaag, är inte lätt när huvudet pulserar och det gör ont bakom ögonen. Hela min starka sida som positiv och energisprudlande dör, och jag mår inte bra alls. Not so fun. Så jag gick hem, sov 3 timmar i soffan och här ligger jag nu och känner mig bitter och snurrig. Jag fyller ju år i morgon och vill INTE spendera dagen under täcket här hemma. Det här passar mig inte, så jag blir sur och ledsen.

Så nu är jag bara snurrig och sur, ungefär lika om hela det här vimsiga inlägget. Ska dricka lite mer pepsi max, tycka synd om mig själv och sen gå och lägga mig. Hoppas på en pigg Evelina i morgon, som snart kan titulera sig som 26 år gammal. Woopwoop! Hörs babes 

bildsvs

Kommentera

