HAPPY FACE.

Det finns alltid saker som kan dra ner en i sorg och förtvivlan, det händer mig emellanåt ska ni veta. Men med åren (herregud jag känner mig ju ännu äldre när jag skriver så titt som tätt- men det är oxå sant) så har jag lärt mig att oavsett dåliga och dumma erfarenheter så finns det INGET och INGEN som kan rubba på vem jag är. Den glada Evelina kanske är ledsen en dag eller två, men sen kommer hon tillbaka. ALLTID starkare än innan. Det är faktiskt ganska coolt, och jag är glad att jag har den kunskapen om mig själv. 

På ett sätt kanske jag borde tacka alla douchebags jag ständigt stöter på 😛 Haha well, they don’t get to me anymore. Åtminstone inte som förr. Happy face-Evelina vinner alltid! Det är ju den jag är- varför ge bort den delen av mig själv? 

IMG_1023

Kommentera

