P R O U D.

 

På Stora Örebros uteservering igår så var det en tjej som kände igen mig från H&M. Hon berättade hur gullig och trevlig hon tycker jag jämt är, i diverse olika formuleringar. Hon poängterade även att man är alldeles för dålig på att ge varandra komplimanger så nu när hon såg mig ville hon passa på. Jag satt nog bara där, sjukt överraskad, och sa ”tack snälla du, tack tack” hihi.. GLAD är bara förnamnet av vad jag blev, och längtar nu om möjligt ännu mer till jobbet i morgon. Jag är glad och social i min natur men det är saker som dessa som helt klart gör att man fortsätter kämpa, även när det är jobbigt. Sista veckan innan semester nu och jag är mer motiverad än någonsin! Låt bara denna nackspärr försvinna så.. 

 

 

Kommentera

