S A L A M I.

Heeeeeeeej varmaste söndagen på länge ♥

Läget då? Händer då? Varför dåååå då? Varmt idag, jag har gått runt med betongkepa och fortsatt vidrig nackspärr (5:e dagen nu). Men ändå försökt njuta av ett soligt örebro. Värst är det fasiken att sova med den här nack-skiten. Själva sömnen går att uthärda men att vakna, oftast av smärta, och tiden innan värkisarna sätter in- uhhhh säger jag bara. MEN jag kom inte in hit för att klaga. Jag tänkte skryta 😀

För varje gång som jag ”lagar” mat så blir jag lite extra stolt över mig själv. Kolla bara till exempel vad jag gjorde här om dagen. Stekta grönsaker med grädde, i med färskpasta, tomater, salami (inte ätit sen jag var liten- vilken förlust SÅ HIMLA GOTT ju) och citronvatten till. Att jag efter en sådan här måltid snabbt som attans måste springa på toa på grund av magont är en annan och helt ”normal” historia för Evelina. Men det var gott fram tills dess. Nu vankas det söndagsfilm, pepsi max och lite naturgodis = klassiker. Ha en fin kväll alla goa och glada ♥

IMG_1426

Kommentera

