H&M LOVER.

Som den galningen jag är har jag under de senaste veckorna givetvis vart inne på H&Ms app lite då och då. Jag älskar H&Ms app, sjukt enkel och tydlig och inspirerande. Lätt att shoppa om man så önskar eller bara lägga i varukorgen för att få suga på karamellen.. Dessa två veckor är det längsta jag vart borta från mitt jobb sen jag började för drygt ett år sen, och nu börjar jag verkligen längta tillbaka. En otrolig lyx att tycka om sitt jobb så mycket 💗

Den här toppen ska jag kika lite extra på på måndag.. Mönstret och formen ser lovely ut- hoppas den är det i verkligheten oxå! Natti, nu ska lag försöka sova, klockan ringer 06.30 i morgon och planet tillbaka till Sverige lämnar Biarritz 10.05.

20130727-235809.jpg

H&M 199:-

Kommentera

