VEGGO.

Så.jäkla.god.mat. Lite kreativitet och sojamatlagningsgrädde för att få det krämigt och så voilá! Jag undrar om man kan kalla mig ”nästa-vegan” nu? Allt blandades ihop i en stor bunke och nu har jag nog mat för flera dagar framöver! Göööd så gottis!

Ps. Lite längre ner kommer en bild på mig och mitt kök. Ja men visst. Det ni ser är det som finns. Borde få en fet stjärna i kanten för att jag anstränger mig så mycket på SÅ LITEN yta. Sweeeeet!

PS 2. Jag ska plocka ner min fina moccamaster ett tag oxå buhu. Har slutat med kaffe helt nu och den må va snygg men den tar förskräckligt mycket plats för att ge så lite tillbaka. Ner till källaren med den för en stund och fram med gröna teér.

IMG_1915 IMG_1916 IMG_1917 IMG_1919 IMG_1921 IMG_1922

4 thoughts on “VEGGO.

    • Hej W! Jag har en så himla dålig våg så det är svårt att säga.. Jag har möjligtvis gått ner nått kilo på dessa veckor men det är inte märkbart ännu iaf 🙂 Dock har jag läst att det absolut ska ge resultat. Nu får jag ju i mig mycket fruktsocker och en del rent fett men inget socker, inget gluten och inga mjölkprodukter borde göra susen. Kram Eve

Kommentera

