WORKING WEEKEND.

Så ja, medans de flesta andra har haft en ledig helg och nu ställer klockan för att påbörja sin arbetsvecka i morgon, så har jag gått av min jobb-helg och ska njuta av en ledig måndag  Men jag har en hel del att stå i så på mig går det nada nöd.  Dåligt väder i örebro så vi har haft lugnt inne på H&M och söndagen har avslutats med min bestie Hanna, en svensk rulle och maaaassa gott rawfood-snacks-grejs. Möms möms. Fick fantastiska besked om en liten gulleunge flicketös som kommit till världen oxå- sån lycka!

Körde på kepan idag. Måste ju bevaka min ungdom som numera lämnat mig. Får inte ens köpa sista minuten hos SJ längre. Ja då är man banne mig gammal. Fast ingen tror att jag ens möjligtvis skulle kunna vara 26. Tur det. Eller inte. 

IMG_1909 IMG_1910 IMG_1905 IMG_1901 IMG_1902

IMG_1913

IMG_1912

4 thoughts on “WORKING WEEKEND.

  1. Evelinaaa jag vill att du uppdaterar mer… Menar inte att du uppdaterar dåligt, jag tycker att du gör det jättebra! Men jag älskar din blogg och så fort jag läst klart dagens inlägg så önskar jag bara att det fanns fler! Är inne i en dålig period i mitt liv och har varit väldigt nere nu ett tag, och det första jag gör när jag vaknar är att klicka mig in på din blogg från min iPhone, och jag får alltid lite energi av dina härliga inlägg och din ständigt positiva inställning! Ville bara lämna några rader om hur mycket jag uppskattar din blogg! Kram ❤

    • Amen gör du min kväll eller??!!? TACK SNÄLLA RARA DU! Vad gullig du är som skriver det 😀 Jag ska absolut skärpa mig hihi! Livet är en jäkla karusell och det går runt runt fort fort, upp och ner och ibland vet man inte riktigt vad man ska ta sig till. När jag är nere brukar jag försöka bryta mönster, göra någon form av förändring där jag vet att ändamålet alltid gör mig gladare. Men det är inte lätt.. jag vet. Jag hoppas du mår bättre snart, livet är banne mig fantastiskt! STOR KRAM Eve

  2. Fina fina människa!! Vart är den där fina koftan du har på dig ifrån? Är den kritvit? skulle så gärna vilja ha en kritvit stickad kofta. Hittar bara massa beigea. Har du någon aning om var jag kan hitta en fin? Har ni någon på H&M kanske? 🙂 kram

    • Hej E! Den är ljus ljus beige och finns på H&M nu för 149:- och den är vääääldigt skön! Tyvärr har vi inga vita just nu, faktum är att vi inte har haft det på hela sommaren :/ Konstigt nog! Jag skulle kolla Cubus eller LIndex, känns som om det är affärer som har sånt! Lycka till och tack snälla rara! Kram Eve

Kommentera

