RAW FOOD SNACKS.

I söndags hade jag och min Hanna och hennes syster lite kvällsmys och kollade på film. Istället för att köpa ett par påsar chirre, en stor påse godis och en kalla pepsi max så åt vi följande: Vindruvor, honungsmelon, passionsfrukt, naturella cashewnötter, färska daldar (min nya stora favorit), stora kaprisar och kolsyrat vatten!

Vi åt verkligen en jäkla massa och jag behöver knappt skriva att jag inte alls kände mig svullen eller proppmätt eller full i magen efter?? Det var sjukt gott, jag mådde kalasbra efter och jag kände mig frisk och fräsh när jag gick till kojs. Tummen upp för raw foodsnacks! Rent prismässigt blev det här säkert billigare oxå. Stor tummen upp för det ♥

bild-168eag

Kommentera

