SVARTA BYXOR.

Två par svarta bralls som jag mer än gärna skulle vilja ha. Såklart kommer de från mitt jobb H&M och det gör ju knappast saken bättre för min plånka. De vänstra svarta provade jag faktiskt idag och de sitter som.ett.smäck. Dock önskar jag att de hade vart liiiiite mer boot cut. De högra älskar jag allra mest för att sprundet framtill nertill. HUR SNYGGT med ett par pumps till???!? Dö-snyggt. Svarta byxor kan man ju inte ha för många av. Så jag ska nog slå till på de vänstra, men först när lönen kommer. Min nya kosthållning dödar min budget.

249:- respektive 199:- finns att kika på online här. Enjoy 

gfjg

Kommentera

