FRUKOST.

Heeeeeej babes ♥ 

Hur måååår ni? Bra hoppas jag ♥ Jag mår prima! Mycket jobb den här veckan och i dag var det lite tufft med en del folk borta, men då går allt i ett och man har fullt upp hela tiden- det är kul! Väl hemkommen har jag käkat så himla god quinoa/fetaostsallad, städat och nu mumsat på melon och lite dadlar.

Tänkte passa på och visa vad jag åt till frukost igår. Frukosten är det absolut svåraste när det kommer till min nya kosthållning. För jag ÄLSKAR frukost och för mig har det alltid vart dagens heligaste mål. Mackor, kaffe, ägg, juice osv är nu ett minne blått så för att ändå vara nöjd måste jag anstränga mig extra mycket med detta mål.

Istället för kaffe dricker jag grönt té. Istället för köpebröd har jag bakat eget fröbröd som är gjort på en massa nötter, morötter och några ägg (unnade mig ägg till detta). Min goda goda fruktsmoothie ser fantastisk ut innan den otäcka men sjukt nyttiga Spirulinan kommer in i bilden. Men med en hel del annanas och ingefära så smakar det ändå okej. Den gröna färgen får jag stå ut med =) På fröbrödet har jag pecorino-ost och paprika. Väldigt god frulle ”trots allt” och nu börjar jag längta till frukostarna igen ♥ 

För kolla texten under- inte så kul va?! Så mycket skit vi får i oss alltså. Visst vi lever längre på grund av mediciner- men hur mår vi egentligen?

IMG_1924 IMG_1925 IMG_1930 IMG_1929 IMG_1923IMG_1926

IMG_1932

One thought on “FRUKOST.

Kommentera

