2 OLIKA SORTERS NYTTIGHETS-FRULLE.

Heeeej gullisar! Lördag! Ledig lördag! Vilken dag 🙂

I går fredag var jag däremot inte så glad. Helt slut och utpumpad efter en intensiv vecka med mycket känslor. Så jag gick hem, duschade varmt (och grinade lite av utmattning typ), åkte och storhandlade och dog framför tv:n med datorn i knät. Hur skönt som helst. Bara vara ensam, göra nada, man behöver det ibland. Men idag är jag tillbaka på banan igen. Snart kommer mina småsystrar hit från gbg och då ska vi iväg och fira pappas fru som fyller 50. Kommer bli mys som satan! Hörs sen ♥ Jajust det, tänkte visa 2 sorters frukostar jag äter nu. Recept på fröbrödet kommer snart. 

1. Fröbröd med avokado och lite salt. Fruktsallad med massa nötter och torkade bär. Varmt citronvatten.

IMG_1953

2. Fröbröd med avokado. Naturell soyghurt med hallon, nötter och kokos. Grönt te med soyadryck.

IMG_1937

Kommentera

