LÄGENHET SÖKES i STOCKHOLM!

Heeeeeej babes 

Shiiiiiiit vad mycket jag har haft att stå i senaste tiden. Det är fortfarande svårt att andas emellanåt. MEN allt är kul och jag är ung och jag har mycket energi och vilja så det löser sig. Senaste nytt är att jag på måndag (ja nu på måndag) börjar jobba på H&M i Stockholm weeeehoooo! Världens största steg i min egen karriärs-stege! 

Så nu är jag såklart i STORT BEHOV av nytt boende i Stockholm! Om det är någon som vet något om vad.som.helst så är jag sjuuukt tacksam!!! ♥ ♥ ♥ Maila mig gärna i så fall på evelina_gunnarsson@hotmail.com Jag har såklart massa referenser och inga betalningsanmärkningar. 

Jag ska berätta allt för er när jag har lite mer tid, just nu håller jag på att packa (en kille ska hyra min lägenhet här i andra hand från och med onsdag), planera och fixa det sista inför Black Knights bankett som är nästa söndag och styra upp med alla praktiska saker inför flytten. Kaozzzz med andra ord- men roligt, sjukt roligt!

Många kramar Eve548314_10150649684931440_1917175803_n

 

One thought on “LÄGENHET SÖKES i STOCKHOLM!

Kommentera

