SÖNDAG MED FART!

Idag gjorde jag min sista dag i butik 404 i örebro för ett bra tag framöver. Har ”flyttat” till Sthlm (lite saker kvar att fixa i öret dock) och landat hemma hos mamma i gubbängen. I morgon börjar jag jobba i min nya butik som ligger i Sthlm city. Och jag är SJUKT taggad! Vilka känslomässiga dagar det vart på senaste tiden, har knappt hunnit känna på riktigt ens tror jag 💗 Jag vet att det låter klyshigt men just lever jag bara efter mottot ”The sky is the limit”. Det är dags att jag börjar lever på högre nivå nu och jag är helt klart motiverad. Gonatt!

20130901-215353.jpg

One thought on “SÖNDAG MED FART!

  1. Ditt glada ansikte kommer vara saknad på hm i Örebro! Lova att uppdatera ofta om ditt liv i Stockholm! Du är grym! Vad är det för äventyr du ger dig ut på nu? Berätta gärna!

Kommentera

