COME A BIT CLOSER.

1. Jag är väldigt oförtjust i att klä ut mig. Faktum är att jag nästan hatar maskerader. Jag går helt enkelt inte på sånt. Otippat med tanke på att jag älskar kläder och kreativitet. Himla tråkigt och jag önskar nästan jag var annorlunda där, men det går bara inte. Tanken av att någon gång på nån typ av nollning på universitet och var tvungen att klä ut mig ger mig otäcka rysningar.

2. Här om dagen fick jag ett sms av Jimmy som jobbar för Black Knights och som hjälpt mig med banketten där han skrev: ”- ditt driv är så jävla viktigt!!!”. Det gjorde min dag och typ alla dagar framöver. Oväntat credd är så himla härligt!

3. Jag sugs alltid (med betoning på alltid) in i känslor alldeles för fort. I min hjärna har jag redan gift mig, skaffat hus och barn med typ alla killar jag träffar. Blir bara värre ju äldre jag blir oxå. Haha inte så sunt- för sen försvinner känslorna lika fort.

4. Jag älskar trygghet men är sjukt beroende av förändring. Och det går ju inte alltid hand i hand. Att hitta tryggheten inuti är alltid lättare sagt än gjort, för alla, även för mig. Just nu är jag mer förvirrad än på länge. Hoppas på att boendesituationen kan lösa en del. Jag vet en sak men jag känner en annan. Ja, jag antar de flesta kan relatera till den känsla, den gör oss ju mänskliga.

5. Jag är förskräckligt dålig på att spara pengar. De liksom bara rinner mellan fingrarna på mig, och jag vet inte vart allt tar vägen. Faktum är att jag som 26:åring har ett sparkonto hos min mamma haha. Det är lika bra, jag må vara klok men jag faller ALLTID för frestelsen och när jag diskuterar med mig själv vinner jag ju alltid. Lusten är det sannerligen inget fel på hos fröken Evelina. Men jag har ett kul liv och jag har upplevt mycket så jag ska sannerligen inte klaga, hade ju bara vart skönt om man sparat liiiite mer genom åren.

264333_10150235059931440_5044445_n

Kommentera

