FAMILJEHELG DELUXE!

Hela helgen har jag vart med familjen och typ.. ja, sovit! SÅ skönt! Och igår var jag med mamma, moster, mormor och hennes Åke på ABBA-museet! Ballt som sjutton! På kvällen åt vi middag hos moster precis som i fredags och avrundades tidigt med att jag hoppade alkoholen och körde hem. Så värt. Idag serrni har jag vart och kollat på en egen lägenhet som jag HOPPAS få positivt besked om imorgon. Så gör mig en tjänst och håll alla små tummarna ni har för jag är meeeeega nervös ♥ ♥ ♥

sghgb dfhszg dgaz syhx

Kommentera

