MÅNDAG 16:E SEPTEMBER 2013.

Och jag är låååångledig! Lördag, söndag och måndag- vilken lyx va! Idag är det regn och ruskigt ute så jag ska inleda dagen med frukost och film i mammas soffa. Ska eventuellt göra ett litet besök in till stan och ta en träningsrunda här i söder om söders-hoodsen men det är allt. Otroligt gött! En sån här dag har jag längtat efter länge ♥

IMG_3510

Mamma och jag hyrde 3 filmer igår och såg som sagt Ego i går. Helt klart sevärd och jag såväl skrattade som skämdes, hoppades och grät 😀 Känslig tjej javisst! Nu blir det Call Girl!

IMG_3511

Kommentera

