FERRARA ELLER TRENRO.

Buhuu, jag måste seriöst gifta mig rikt. Hur ska det här gå ihop annars??? OM jag får den här lägenheten jag hoppas på så behöver jag införskaffa mig ett par snygga barstolar och jag har hittat några alternativ som faller mig i smaken. Och givetvis är de de dyraste av alla typ :/ Jag förstår inte hur det alltid blir så? Det är som om dyra, fina saker och jag liksom hör i hop. Alla de billiga är ju fula.. Stackars stackars lilla mig………….. (hahahahahaha)19780534-origpic-15658f16667266-origpic-496f4e

2 thoughts on “FERRARA ELLER TRENRO.

Kommentera

