I MIN NYA LÄGENHET.. WEEHOOO!

Ja men yäääääääyy!! Igår var jag och skrev på kontrakt för min nya bostad här i Stockholm jippiiiiiiee! Jag är himla lycklig nu!! En fantastiskt liten två i Solna som jag får nycklarna till i morgon Så denna vecka blir det måla måla vitt vitt och på fredag tar jag och Emelie deras lilla röda och brummar till Örebro och hämtar mina möbler. I en månad fick jag bo hos mamma och hjärtevän, mysigt på alla sätt och vis, men sjuk välbehövligt att ha sitt eget när man är 26 år.

De lägenheter jag har bott i blir alltid väldigt ”Evelin-igt” men hjärnan går ändå på högvarv gällande inspiration– åhh så KUL!

45DBKF7S03NTSP04_773 ahlens_magasin_514f02519606ee7b9848964d fvzdfv interior2 interiorc ninterior2 ro_rvaser_3_av_1_ Rullvagn (2 av 1) taklampa ikea_diy_gavel_inspiration_1

One thought on “I MIN NYA LÄGENHET.. WEEHOOO!

  1. Vad kul! Grattis!!
    Undrar om du skulle kunna tipsa hur du fick tag på lägenheten? Jag hyr en liten etta i midsommarkransen i andrahand & kontraktet går ut sista november. Så är i stort behov att hitta ny bostad.

Kommentera

