TORSDAG MITT I LIVET.

Heeeej!

Sitter på tunnelbanan påväg till jobbet och ville bara (via mobilen) langa några snabba bilder. Idag har jag sovit i Hanmarbyhöjden, vart och spacklat + slipat + tvättat väggar i min nya lägenhet i Solna och sen ätit + sminkat mig hos mamma i Gubbängen och NU är jag som sagt påväg till jobbet för en 8hs arbetsdag 😁 Här ligger man minsann inte på latsidan nejnej. Hoppas ni mår bra gullisar 💗❤️💗

20131003-120023.jpg

20131003-120034.jpg

20131003-120046.jpg

Kommentera

