TISDAGSLUNCHEN.

Hej hoppla! Här sitter jag på mina långa lunch och passar på att blogga lite från mobilen. När jag börjar jobba 06 på mornarna (som jag gör kanske 1 gång/vecka bara) så brukar jag alltid ta hela min lunch från 11-12 och det är en såååå lång stund alltså. Så jag brukar unna mig en koffeinfri sojalatte uppe på EH då, som nu 😀 gottis! Jag tycker dessutom det är ganska skönt att få en egen lite stund mitt på dagen, rätt mkt folk på mitt jobb kan jag lova, och appropå jobb så ser nu ”min” butik till höger på bilden. Ska svepa sista slurpen kaffi nu och sen kila ner till personalrummet igen. Hoppas ni mår bra, hör sen babes ❤️

20131008-114510.jpg

20131008-114525.jpg

Kommentera

