TRENDFAKTOR HÖG!

En sak som var svår att undgå under mina nu 5 (?) veckor i Stockholm är att vill man vara riiiiiktigt med i trendsvängen och vara sådär cooolio så ska man införskaffa sig ett par Nike Air Force 1. Inte för att det är en speciellt ny sko, senare tvärt om va. Jag tycker om att den ser himla skön ut, verkat vara en bra ”snabb-sko” alltså något jag kan jobba i. Dessutom verkar alla coola kidzz glida runt i dem 😁 Bor du i örebro har du fortfarande möjlighet att vara ute i god tid och vara typ.. först 😝 #LÅL. Pusspuss jag ska nog köpa mig ett par, eller så är jag lite efter och investerar i ett par Air Max 90, har velat ha dem bra länge nu!

/Puzz från Sthlms-Ewwweiii

20131015-124222.jpg

20131015-124235.jpg

20131015-124247.jpg

Kommentera

