HEEEEJ ONSDAG!

Ja men här står jag och fotar mig själv på morgonkvisten och det enda jag kan tänka på nu är att jag banne mig MÅSTE torka av spegeln i morgon när det är ljust. Herregud så smutsigt jag har det. Går ju i.n.t.e. Och ser ni klädhögarna i bakrunden i mitt sovrum? Hualigen. Har inga hyllplan i mina garderober så innan jag hinner åka till IKEA och köpa något sånt så får det se lite risigt ut! Ordning och reda på mycket men inte på allt. Puss 

Ps. Kände mig sådär skönt lagom höstigt i dag när jag åkte till jobbet. Kan ni undvika smutsen på spegeln så får ni här några outfirre-bilder! Tjo!

IMG_3604 IMG_3602 IMG_3603 IMG_3603

Kommentera

