INGA UNDERFRANSAR.

Mycket mat nu, får bryta av med lite ytligheter.

Under senaste tiden har jag skippat mascara på underfransarna. Alltså vilken grej- livets grej! Hur kan jag inte ha kommit på det här förut? Att INTE bli sådär dassig och oskönt sotig (alltså inte sexigt sotig utan risigt sotig) är ju bara för skönt. Bilden under tog jag för typ 40 minuter sen, då har jag haft samma smink utan påfyllning, sen typ 10 i morse. Och nu är klockan snart 23. Jag ser lite trött och flammig ut MEN mina ögon är inte sådär slitiga och jag känner mig ändå fräsch i ansiktet.. Alltså det är så svårt att förklara märker jag nu haha. Hur som helst- inget mer mascara på underfransarna för Evelina.

IMG_3639

 

 

Kommentera

