14:e NOVEMBER 2013.

Hurrni DÅ smäller det! 14 november 10.00 så släpps Isabel Marants samarbete med H&M. Och eftersom jag jobbar i en utav de största H&M-butikerna i Sverige så får vi in kläderna. Faktum är att de flesta av dem redan hänger färdiga på vårt lager och frestar mig vaaaaarje dag. Sjukt mycket fint. Sjukt skarp design men ändå användbart. Sjukt jäkla sjukt. Jag vill till och med ha på mig barnkläderna. Helt överkomliga priser dessutom. Jag tror helt klart det här kommer bli ett av H&Ms bästa samarbeten genom tiderna.

Det är saker som detta som får ett H&M-♥ att klappa lite extra.

800x1132xisabel-marant-hm-campaign1_jpg_pagespeed_ic_qPUp9teBvb isabel-marant-hm-campaign3

Kommentera

