ÖNSKELISTA ALÁ TRADITION.

Som varje år (frågan är ju hur länge jag tänker hålla på) så har jag gjort en traditionell önskelista till mami ♥ Ibland klottrar jag ner en himlans massa saker, men som mest är till för mig själv som riktlinjer för att veta vad jag egentligen behöver. I år har jag dock valt lite dyrare, få saker, saker som jag verkligen både behöver och vill ha. Vit brandsläckare står som nummer ett. Jag fortsätter samla på min Mon Amie-servise och en riiiiktigt bra kniv från Global känns som enmiljonsdrilljons vuxenpoäng som skulle sitta fint. Faktum är att jag just nu har några sletna IKEA-knivar jag ärvt av mormor 😀 Vuxenpoäng på alla saker om jag får säga det själv.

Julönskelist13

Kommentera

