TORSDAG 21/11-2013

Heeeeeeej torsdag 

Hur är läget? Jag hoppas ni mår fint ute i Sverige! Jag mår faktiskt helt okej. Och att jobba trots stundtals livsångest (på grund av p-pillrerna) har faktiskt gått över all förväntan. Kanske bästa botemedlet är just sysselsättning. Eftersom jag har en jobbhelg framför mig är jag ledig idag, och har en himlans massa jag skulle vilja hinna med. Men så fort jag tänker på allt roligt jag vill trycka in en dags lediga schema gör sig magkatarren påmind och jag skär genast ner dagens agenda till tre saker. 1 = Fortsätta måla vårt sovrum vitt. 2 = Ta bilen förbi min moster och hämta olika resentamjöler hon har en uppsjö av. 3 = Gå på intern jobbmässa på H&Ms huvudkontor. Har hunnit slänga ihop en omgång fröknäcke oxå men det gick bara av farten så det räknas inte. Hörs sen babes ♥

IMG_3661 IMG_3669

Kommentera

