JUL I VÅRT HUS.

Nu är stjärnan uppe och lilla granen står så fint i fönstret. Fick jag välja så hade vi haft en stor fet gran här i Hammarby höjden, älskade min gran förra året, men numera måste jag ta hänsyn till en till persons vilja. Men att få dela beslut med honom slår såååå mycket högre än en gran. Naaaaaaw så gulligt. Men sant, oj så sant. Jag pyntar lite lagom, fyller kylen med god mat och vi fnissar båda ungefär lika mkt varje gång vi högt konstaterar att vi är sambos med varandra. Mycket är jobbigt emellanåt men mycket är banne mig förjävla bra oxå!

20131126-230246.jpg

Kommentera

