MYSMORGON!

Heeeej och god morgon bloggi ♥ ♥ ♥

Först och främst vill jag bara säga TACK till er som tar er tiden att emellanåt kommentera här i bloggen. Det är så otroligt mysigt att komma in och läsa, blir så mycket mer nära och innerligt på något sätt, mycket härligt! Tack! Vet ni! Idag fredag har jag gått på min miniledighet bestående av 4 dagar ledigt weehoo!! Jag är ju bara ledig lör&sön var tredje helg och då får jag även vara ledig fredag och måndag också och nu är den uuuuunderbara helgen här. Lycklig till tusen  Jag firar med mysmorgon med kaffe och min favoritmacka med rödbetssallad och ost = muuuums. Har slängt i en första tvätt, gråter en skvätt till minnet av Mandela och njuter av tända ljus och en avslappnad kropp. Ska åka en sväng till min nästan tomma lägenhet i Solna och hämta saker och baka lite julgott. Och blogga, satan i gatan vad jag ska blogga nu! Hörs snart igen med andra ord, puuuuus!

Ps. JA herregud vårt nya vardagsrumsbord gick sönder i går då en skruv gav vika när Magnus la upp sina ben på det, sick. Sängbordet få agera stand-in. Haha. 

IMG_3707 IMG_3709

Kommentera

