LOVE x 2.

AAAAHAHAHAHA alltså min pappas smile på den här bilden!!!!!!!!!!!!!! Fantastiskt! Och mormor, vilken böna! Mamma är på den här bilden yngre än vad jag är nu och jag önskar att pappa hade sparat den där kavajen/tröjan. Tänk att man själv en dag kanske kommer sitta sådär med en bebis och familj och grejer, känns både avlägset och nära. Just nu sitter jag med en kokande kille (han är jämt så bisarrt varm min kille) i soffan och kollar på Så mycket bättre. Eftersom vi har ett förflutet som går ganska många år tillbaka så känns det naturligt att vi emellanåt pratar om framtiden. Men framtiden är en tom bok om vi fyller med härliga och jobbiga saker varje dag, och just nu trivs jag väldigt bra med att ha det precis så ♥ Jag älskar honom så sjukt mycket, sådär så det nästan värker i kroppen. Men framför allt njuter jag varje sekund över att han är min. Och vem vet, i framtiden kanske vi har ett eget kort med oss själv på med bebis, mormor och farmor ☺️

1452071_10151781037776440_423561206_nSåhär ligger han i soffan nu och inte vet vart han ska ta vägen av inre värmebölja, min lilla babyboy haha! 

magnus

Kommentera

