NEXT IN.

Goodkväll gulls ♥ 

Dagen blev inte riktigt som tänkt och vi får ännu en vecka sova i den ”lilla” sängen.. Helt ok. Jag ser det som om vi får njuta extra mycket när allt är fixat. Istället för att flytta har vi vart hemma och gjort typ ingenting, skönt det oxå. Och jag har bakat, massa gott! Glutenfria lussebullar, chokladgrejer, mandelkakor med mera. Blir bra adventsfika i morgon när våra föräldrar kommer hit. En annan sak som jag ville kika in och säga att jag stött på något revolutionerande. Senaste tiden har jag fått en hel del finnar och liknande i fejset och igår när jag och Emelie var i Sickla passade jag på att ta lite test i ansiktet från Cliniques anti-blemish solutions och idag är nästan allt nästan borta. Helt sick! Och fantastiskt! Ansiktet börjar läka och jag tycker att 185:- är mycket för en så liten burk, men gör den sånna här under är den värd pengarna alla dagar i veckan. Detta måste införskaffas- helt klart! Tips tips!

10365741-1340726238-263766

Kommentera

