TORSDAG 12/12 2013.

Heeeeeej bloggi ♥ 

Torsdag innan Lucia, myspys. Tänk så många som i morgonbitti tagit ledigt från jobb och skola för att åka iväg på små söta lussefiranden. Så himla mysigt! Själv har jag inget firande jag ska åka på, hinner jag ska kanske jag överraskar min kille med kaffe och lussebulle på sängen, men det får då bli vid typ 05.00 och jag är tveksam på att någon av oss är speciellt sugna på det… Hur som helst. Jag jobbar helhelg vilket betyder att jag är ledig idag torsdag. Planen var att tidigt åka till Solna och städa ur min lägenhet men mobilen hade laddat ur under natten  så alarmet gick icke. Får bli en annan dag. För idag är det en annan stor sak som händer. Minns ni att jag i förrgår skrev att jag skulle på intervju? Idag ska jag på en andra intervju vilket är otroooooligt roligt! Jag trodde nog jag var lite väl energisk på den första men uppenbarligen gjorde jag något rätt 😀 Håll tummarna, jag vill verkligen det här!

Såhär ser trollet ut när hon vaknar haha, frillan aaaaaalltså! 

IMG_3719

 

Kommentera

