JUL I VÅRT HUS OH YES!

I lördags när jag kom hem stressad som satan i gatan för att tunnelbanans gröna linje fortfarande var mongo och jag skulle på personalfest så stod den här granen och lös så fint hemma hos oss!!! Snacka om överraskad och LYCKlG tjej som njöt snabbt i 5 minuter innan hon svirade om och begav sig mot Kungsholmen och H&M-julbord! Alltså min kille är banne mig bäst ❤️ Vi har pratat om gran förut och han har bestämt vart emot, och så fixar han en sån här fin helt själv i smyg 🎄😍

Lyckans ost är vad jag är!

IMG_3759IMG_3758

Ser ni det perfekta skönhetsfelet uppe till vänster? Helt underbart! Jag liksom älskar allt med den här granen, fast den har skavanker jämfört med en ”målad” gran.. Granen är köpt och gjord av kärlek- det är fasiken allt som räknas!

 

 

Kommentera

