TRÖTT TJEJ 23:E DEC.

Kolla bara hur TRÖTT jag är haha! Gick upp strax efter 04.00 i morse, har jobbat 10 h och så lite bak och fix hemma efter det. Min kille är ute med sina kompisar och dricker öl (guuuuud så gott) men jag ska ta en snabb dusch och sen sova, otroligt skönt och välbehövligt. För i morgon är det julafton och då ringer klockan strax efter 04 igen. Japp, vi börjar jobba 06.00 på H&M på självaste julafton. Men jag ska inte klaga, jag har ju inga barn än. De som har barn och måste jobba- DE får klaga. Efter 13:e januari blir det inga mer röda dagar woopwoop!

Natti babes och GOD JUL

 

Bild 2013-12-23 kl. 20.32

2 thoughts on “TRÖTT TJEJ 23:E DEC.

  1. Haha, nu vet jag ju att du menar röda dagar i almanackan. Men annars kan man nästan tro att du försöker hinta om att du är preggo 😉 god jul hjärtat!

Kommentera

