#MÄRKT

Mitt fina fina halsband..20131226-214908.jpg

2 thoughts on “#MÄRKT

  1. Jättefint halsband! Jag har följt din blogg länge men aldrig kommenterat. Vill bara säga att jag tycker du verkar vara så härlig och gillar verkligen din blogg:) Keep up the good work! Och njut av Thailandresan, skönt att vila upp sig lite innan ditt nya jobb börjar:)

    • Åh tusen tack snälla!! Blev så OTROLIGT glad när jag såg din kommentar 🙂 Det är superskönt att vara framme och torts att jag bara vart här i 3 dagar nu känner jag mig redan fit 4 fight för det nya jobbet- och då har jag 6 dagar kvar 😀 😀 Ha en fantastiskt söndag! Stor kram Evelina

Kommentera

