SNAAAART LILLEBROR!

Heeeeeeey hooo!

Om inte ens en vecka kommer jag befinna mig i i Thailand och hänga med ett av mina största hjärtan på jorden, nämligen mitt yngsta syskon och lillebror Feeeeelix SÅ otroligt skönt och lyxigt. Efter den här minst sagt hektiska hösten med två flyttar, nytt jobb, högt tempo och mega mycket stress & press så kommer 10 dagars sol, värme och avslappning väl till pass. Med hjälp av min vän Alex hittade vi flyg som går från Arlanda den 2:a och hem den 11:e för en dyr men ändå rimlig peng. Väl framme  på Koh Chang ska jag bo med min lilla pele-plutt, äta en massa färsk frukt och kila runt i bikini och skira små toppar! Åhh livet! Felix och jag är emellanåt väldigt lika och när hans enda önskemål från Sverige är munsårssalva så känner jag hans lidande direkt. Det där med munsår är en förjävla sak som vi precis som magont och lite annat delar. Munsårssalvan och munsårsplåster är redan packat och snart även klänningar, saronger och shorts! 5 dagar to go. Jag behöver sånna här äventyr och utspel emellanåt, dämpar rastlöstheten för vardagen ett tag. Och så får jag umgås med familj och samtidigt längta hem till min kille, lite konstig men bra kombo för mig!

bild(2)bild

Kommentera

