NYÅRSAFTON 2013.

Heeeeej bloggi

Jag är så trött. Men lycklig. Och glad. Och otroligt nöjd över vårt avslut av 2013. Länge sen jag dansade så mycket, kul! Efter en kort visit i Örebro på ca 1 & 1/2 dag så är vi nu hemma i Stockholm igen och jag laddar om packningen för Thaaaaiiiiland. Planet går i morgon innan lunch och jag längtar så! Varje gång jag kollar på min kille och tänker på att vi ska vara ifrån varandra ”så länge” börjar jag gråta en skvätt men det går snabbt över för snart är det sol och värme och bad och familj för heeeeela slanten woppidoppidoooo!! Han min älskade människa finns kvar här när jag kommer hem brun och fin 😀 Det är ju jobbigt att vara ifrån varandra men oh my vad mysigt det är att ses sen när man längtat ihjäl sig. Ojoj jag längtar nästan lite till just det nu oxå haha. Trött-mössan-Eve ska äta några fler mackor innan packningen kallar igen. Men först, lite bilder, närmare sagt tretton stycken utvalda som får representera nyår 2013!

Många kramar Evelina ♥

IMG_3788 IMG_3797 IMG_3798 IMG_3812 IMG_3823 IMG_3800 IMG_3806 IMG_3833 IMG_3839 IMG_3849 IMG_3858 IMG_3868 IMG_3876

Kommentera

