LATEST.

Heeeeeejhopp från Thailand 

Cirka 24 timmar efter avgångstid från lägenheten i Hammarbyhöjden anlände jag till hotellet här på Koh Chang. Sjukt trött men otroligt lycklig över att vara framme. Några smärre incidenter som att jag missade avgångstiden från Sverige med en timme och att jag med nöd och näppe hann med flyget från Bangkok till Trat gjorde det hela liiiiite mer svettigt än vad det redan är att resa i samma kläder, sovande sittandes, konstig mat och utan att borsta tänderna men jag ska INTE klaga för nu är jag framme, trött som satan i gatan och med huvudvärk, men det är VARMT och mysigt och skönt och härligt att vara här! Semester! Mat, dopp i poolen och solnedgång var direkt givet och nu väntar dusch och eventuellt lite mer mat innan jag säckar ihop totalt. Här i Thailand är vi 6 timmar före er hemma i Sverige vilket betyder att klockan nu är 13 hos er men 19 hos oss. Men det tar jag igen i morgon i solstolen med min bok. Det enda som saknas just nu är min kille ♥ Bara ett dygn har gått och jag saknar honom som fasiken redan alltså, vilken mes jag är. Hörs!

IMG_3888 IMG_3899 IMG_3892

2 thoughts on “LATEST.

Kommentera

