FÖRSTA KAPET.

Hej Fredag 4:e januari från Thai 

Idag har jag fyndat en ny matta till vår balkongdörr hemma i Sverige. Kostade 10 spänn och slår enligt min mening varenda tänkbara fula svenska dörrmatta med hästlängder. Vi får la se vad min bfriend tycker, jag som valde den med minst rosa i borde iaf få extrapoäng =) Ska langa fram alla märkliga (och coola enligt min mening) saker jag köpt snabbt när han fortfarande är superduperglad över att jag är hemma- man får inte vara dum inte. Första kapet en dörrmatta för 10 kronor känns himla bra!

Just det. Det bor en gecko (ödla) i vårt rum oxå, eller 10 stycken. Högst oklart hur många de är. Himla spännande det här med Thailand. I morgon ska vi byta rum. Ciaoooo! 

IMG_3928

Kommentera

