TRÅKIGHETER.

Klockan är 23.33 här och jag har spenderat de senaste 7 timmarna pendlandes mellan sängen och badrumsgolvet. Yepp, magsjukan är ett faktum och äckligt nog kommer det osköna vätskor från alla tänkbara håll och kanter. Fick någon typ av medicin av min familj men den kom upp ungefär lika snabbt. Att spy är en sån otrolig ansträngning för min kropp och jag gråter minst lika mycket över smärtan som över ilskan att jag blir sjuk nästan precis när jag kommer hit, och ska njuta. Har en underbar liten lillebror på 14 år som servar sin storasyster med påsar, vatten och papper. Men just nu längtar jag hem, faan vad jag längtar hem. TUR att vi bytte rum idag, den andra toaletten hade dödat mig.

Kommentera

