HEJ FRÅN EN TRÖTT TJEJ.

Får ångest av att bara ligga inne när jag väl är i Thailand så trots magsmärtor, lätt illamående och trött kropp efter nattens ansträngning så har jag tagit mig till poolen (vi måste använda poolen som finns på hotellet bredvid, samma ägare eller nått, så det är tyvärr inte precis utanför dörren) och bara tagit det lugnt. Vart ganska skönt att svalka kroppen ändå. Ska ta en dusch nu och se om jag kan äta något till middag, just nu lutar det åt frukt. Har inte ätit sen igår lunch och nu är det kväll så det är nog bra om jag får i mig något. Hoppas ni alla mår bättre än jag, för det här är inget kul vill jag lova. Många kramar Evelina

IMG_3985

 

 

One thought on “HEJ FRÅN EN TRÖTT TJEJ.

  1. Men älsklingen då! Usch vilken otur! 😦
    Bra ni bytte rum! Våra boenden var ju ibland lite av en sport. Nu är vi äldre och kräsnare och helt klart värda mer 😉 Hoppas du mår bättre snart så du kan njuta! Puss my love!

Kommentera

