SOVRUMSLAMPA!

När jag är borta såhär och reser så får jag alltid sån lust och tid över att tänka på vad man villa förändra hemma. I vanliga fall har jag oftast haft med mig en liten bok på mina resor och skrivit i. Men sen datorer gjorde sig välbekanta med vår vardag och wifi ingår på varenda hotell kan jag lika gärna söka och dokumentera såhär. Både lite tråkigt men smidigt i ett.

Mina senaste funderingar har gått till vilka sovrumslampor vi ska ha och igår kikade jag lite på IKEAs sortiment som jag oftast i slutändan hamnar på när jag drömt mig bort ett tag. Jag skulle mer än gärna ha några från Artelleriet eller Länna möbler men någon måtta får det vara. Och än så länge tillåter inte budgeten det. Först var jag helt inne på att ha sänglampor som hänger från taket men nu är jag inne på att ha på väggen, alternativt fastklämda i hyllorna.. Jag gillar enkelt med lite attityd och personlighet i och just nu lutar det mest åt nyheten som finns allra längst ner. Enkel men ändå cool + lite edge = Bra kombo!
ikea-ps--led-vagglampa__0138762_PE298588_S4 hektar-vagg--klamspot__0149982_PE308137_S4 tisdag-led-klamspot__0146429_PE305581_S4 ranarp-klamspot__0210363_PE363794_S4

Kommentera

