TISDAG 7 JANUARI 2014.

Heeeeeeej! 

Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var att vakna upp i morse och må bra. Vilken pers att vara sådär sjuk alltså. Jag kan nog räkna på mina två händer hur många gånger jag kräkts i vuxen ålder och det är en fruktansvärd mardröm varje gång. Så jag var minst sagt lättad när jag vaknade och kände mig bra. Jag har dock bara vågat äta frukt och dricka fruktshakar hela dagen men det är sååå himla gott så det går an. Frukten är så god här, himmelsk! Känns som jag gått ner en massa kilon efter den där natten och det var INTE värt det så här i efterhand 😉 Efter frukosten tog vi mopparna och åkte till stranden bredvid vår och låg på Mandalay (en lagomt bra restaurang med solstolar på stranden) och njöt, jag börjar äntligen få lite färg yeeey! Det är varmt och skönt och även om jag längtar efter min kille en jäkla massa så är jag glad över att vara här ♥

I morgon vid 14-tiden kommer bussen och hämtar oss för att åka till Bangkok, tiden går fort. Hörs sen babes!

IMG_4021 IMG_4016 IMG_4011

Kommentera

