HEJ FRÅN BANGKOK!

Heeeej 

Tiden går himla fort nu och trots att jag inte ens varit i Thailand i en vecka så är vi redan i Bangkok. När det är många barn med olika dagar som det flygs hem på så får man helt enkelt anpassa sig. Men jag gillar Bangkok och dessutom bor vi på ett suuuuperfint hotell så jag är mer än nöjd. För mig är den här oplanerade, spontana semestern bara ett stort fett + efter en hetsig höst.

Bussresan hit tog 9 timmar istället för de vanliga 5, så nu är vi trötta, incheckade och jag har tagit en dusch och nu krupit ner i våra lyxiga sköna sängar. Vårt hotell heter Galleria 10 och ligger i en stadsdel/område som heter Sukhumvit. Vi bokade via en bokningssida som heter Agoda och lyckades få ett dubbelrum för 513:-/natt och då är frukost inräknad, gaaalet nice. Och helt klart värt med tanke på att standarden känns megalyxig och jag är långt ifrån van vid sån här standard. I morgon blir det poolhäng uppe på taket och på eftermiddagen lite shopping med brorsan. Hoppas ni alla mår bra! Puss&hej

IMG_4024

Kommentera

