DA SHOE.

Jag har för mycket skor. Och jackor, och byxor och ja, saker. Men jag tycker om sånt. Och mitt behov mättas fasiken aldrig. Jag är väldigt säker på vad jag inte gillar, men kan ändå se skönheten i det mesta, på de flesta, i deras sammanhang. Något jag saknar i min skogarderob just nu är en bra boot som passar året runt. En känga utan snörning som man kan ha till såväl klänning som till shorts och stuprör. Som denna under. Och passande nog kommer den förhoppningsvis komma in på mitt jobb inom kort, på H&M, jippie! På H&Ms press-sida (klick) kan man spana in nyheter som ganska snart brukar dyka upp online eller i affärerna och det är alltid lika roligt att kolla där 🙂 Jag älskar mitt jobb alltså, ska bli så sjukt kul att bli en datanörd från och med måndag igen. Nytt jobb och en ny erfarenhet att inte kunna butikernas utbud i sömnen, kul!

Då ska jag som vanliga människor besöka butiker, leta, och köpa den här dojjan- så fort den kommer. Perfekt vårsko ♥ 
HM599

Kommentera

